منتديات البرنس:حمادةأبوسعيدة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ياريت ضرورى من كل الاعضاء مساله حياه او موت

كاتب الموضوعرسالة
mohamedabosida2010
Admin
Admin
mohamedabosida2010

المساهمات : 132

ياريت ضرورى من كل الاعضاء مساله حياه او موت Empty
مُساهمةموضوع: ياريت ضرورى من كل الاعضاء مساله حياه او موت   ياريت ضرورى من كل الاعضاء مساله حياه او موت I_icon_minitimeالإثنين يناير 28, 2008 2:06 pm

من غير حوارات وكلام من غير لازمه والله الموضوع مهم عن انسه حكيت ليا عن حكايه وعايز رأى ناس كتير

اولا هى حكايه حب حقيقيه ولا اروع ولا اجمل من كده ممكن من غير غرور نقول روميو و جولييت

البدايه كااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان

حب بين ولد والبنت اللى انا قولت عليها فوق ولما حب يتقدم اهلها رفضوا والمشكله الاكبر ان اهله كمان رفضوا بس هو قال انا اعمل اى حاجه علشان خاطرك واقف قدام اهلى بس طبعا انتوا عارفين الصحاب وخصوصا البنات مع بعض المهم البنت سالت واحده صاحبتها فردت عليها وقالتلها انتى كده هتعمليله مشاكل مع اهله وهتكونى انتى السبب فى عصيانه لاهله ولازم تكرهيه فيكى وتبعديه عنك واكبر غلطه فى حياتها اخذت كلام صحبتها وعملته بالحرف وكرهتوه فيها بكل الطرق الممكنه بس ما تنسوش انا قولت كان حب بجد وباخلاص المهم سابوا بعض وفعلا كرههاوبعد عنها بس كان البعد بلا رجعه وحاليا فى هذه الايام اتقبلوا فى مناسبه وكان الصاعقه الكبرى البنت مش قادره تشوفه وهى مش بتكلمه وحاولت تفهمه ان كان ده فى مصلحته بس لا يسمع لها ولا يفهم ولا يرى وطبعا هى انتوا عارفين مصيرها ايه قلب مجروح بس هو مش عايز يسمع لها وفاكر اللى هى مش بتحبه وخانته وخانت الحب الجميل اللى كان ما بينهم

فهى طلبت مساعده كل من يحب وكل من يحس باحساس جميل اسمه الحب

وطبعا كل رد هيوصلى هقولهولها علشان هذه الانسانه بمعنى اصح بتموت

واى عضو يريد عرض مشكله له فى الحب او اى موضوع يكلمنى على الايميل وانا باذن الله هعرضه له ويرى بنفسه ردود الاعضاء

مع تحيات سفير الحب والجروح
https://djmohamed.ahlamontada.com

ياريت ضرورى من كل الاعضاء مساله حياه او موت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-